I will make it good

2009-09-30 @ 14:58:35 Category: Everyday life Comments: 2
Fyra migrängtabletter, lite sömn och ett glas juice senare. Nu har det gått tre timmar sen sist och jag mår betydligt mycket bättre. Jag är fortfarande inte helt klar i skallen, men det kommer väl. Jag har inte tid med huvudvärk, jag har alldeles för många nya album att lyssna igenom. AFI - Crash Love står på listan nu, än så länge är jag inte jätteimponerad, men det duger gott och väl. Det brukar alltid bli bättre när man fått lyssnat några gånger till. Fan vad jag älskar musik.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Nya album är ju bland det underbaraste som finns! Jag blev inte heller så jätteimponerad av AFIs senaste, men fan vilket snyggt omslag!



Jag har också migrän :/

2009-09-30 @ 15:04:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Hört Paramores senaste platta? Jag lyssnar på den för första gången nu och det är helt sjukt bra.



Ja allt som har med migrän att göra kan bara köra upp sig där solen inte skiner! Men som sagt haha, vi gör väl kanske inte det bästa av situationen heller ;) Men det går inte att inte lyssna på musik!

2009-09-30 @ 15:32:08
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback