I never said the truth

2009-09-09 @ 07:59:30 Category: Everyday life Comments: 1
Och så var det onsdag, och jag kunde fått sluta tolv om det inte vore så att jag faila så jävla hårt på matte b i tvåan, underbart. Så nu måste jag ha stödmatte på eftermiddagen, fan vad pepp jag är! Äckligt.

Jag måste snart börja klä på mig, tänkte komma till tågstation i tid idag. Jag har kommit i sista sekund, både i måndags och igår, verkligen inte okej. Jag får stressa så pass mycket att svetten nästan stänker när jag väl är framme. Och nu när jag kollar ut genom fönstret, är det storm, det vill säga motvind.

Den här veckan har inte börjat bra. Nu dör datorn också.

Kommentarer
Postat av: michaela

Nej fy fan, det har varit en jävla fittig start på den här veckan! Förhoppningsvis blir helgen bra mycket bättre

2009-09-09 @ 14:18:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback