I loved you from day one

2009-09-15 @ 21:09:34 Category: Everyday life Comments: 0

Det fick bli en tacostisdag idag, det satt verkligen inte helt fel. Nu sitter jag här vid bordet omringad av utspilld sallad, gurka och köttfärs, borde jag ta tag i disken? Riset kokar på spisen, kycklingen bubblar och matlådan väntar på att fyllas, Robins matlåda. Jag är duktig, jag känner mig i alla fall duktig.

Jag är jättetrött, min allt för energiska dag har tagit på krafterna. Men det har för en gångs skull varit en bra dag, och då kan man somna gott senare.

Nu släcker jag ner datorn, jag ska mysa in mig i Robins armar och bara njuta av att jag har en helt underbar pojkvän. Jag älskar att jag har någon att älska som jag älskar dig.

Sugarcult - Memory


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback