I have a strong feeling about this

2009-09-19 @ 12:48:17 Category: Everyday life Comments: 1
Ska man skratta eller gråta, för nu sitter man här igen och mår dåligt pågrund av en hemsk bakfylla. Kanske skulle en nykter helg sitta på sin plats, men det kan man ju bara drömma om. Man är fast i träsket, men det är ju så kul. Gårdagen var riktigt trevlig, vi samlades några stycken här hemma hos Robin. Öl, turkisk pepparshot, rabarbersprit och allt vad det hette.

Jag var så jävla söt när jag vaknade, håret stod verkligen åt alla håll, jag hade ett brännsår på foten sen jag gjorde en powerslide i vardagsrummet och mina ben hängde fan inte med i svängarna. Underbart!

Ikväll är vi bjudna hem till Linda och Rickard på mat och vin. Antar att vi kommer flyga in i dimman ännu en kväll, men det är det helgerna är till för.

Nu plingar det i telefonen, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Michaela

En hård helg är en bra helg!

2009-09-19 @ 14:02:43
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback