I don't belive you

2009-09-18 @ 00:48:26 Category: Everyday life Comments: 1

Jag har haft en oerhört bra kväll, precis vad jag behövde. Jag och Linus hade en bestämt en playdate så han kom hit med sin externa hårddisk som var fullproppad med filmer. Så efter vi garvat ihjäl oss till roliga idolklipp tittade vi på både Walled in som var rätt spännande och Ice Age 3 som jag i för sig redan sett, den är grym. Jag och Linus lyckas alltid ha så jävla kul och skratta oss trötta. Tack som fan!

Nu ligger jag ensam i min säng, Linus har precis lämnat mig så jag tänkte få lite sömn. I morgon är det skolfotografering som gäller och jag är så jävla pepp, åt helvete heller. Men känner att det kanske är bra om man är med, det är trots allt sista året.

Nej, sömn var det. Snart i alla fall.


Kommentarer
Postat av: LAJNUS

JA ÄR BÄST!!!! woho mitt första inlägg i din slitna gammla blogg:) höhöhö

2009-09-22 @ 19:42:49

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback