Hardcore on the dancefloor

2009-09-06 @ 21:39:38 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är det söndag och skolan drar i gång på riktigt för mig i morgon. Har bara hunnit vara i skolan en dag, sen vi började den 26:e, sounds pretty good to me. Magen skriker ångest, men det ska nog gå bra, det är trots allt sista året nu, jag har bestämt mig för att kämpa hårt, vilket skitsnack!

Min helg har varit äckligt lugn, jag trodde det skulle vara värre, men det var rätt skönt. Illa var det om man tänkte på allt jag missade, som Zaras 18-års fest, men jag hade inget val. Min läkare rent ut sagt bad mig att stanna hemma och isolera mig, därför blev det varken skola eller party. Undra om nästa helg blir lika lugn? Skulle fan vara skönt att ta det kallt ett tag nu, eller?

Nu har Robin nyss lämnat mig, och det är lika jobbigt varje gång. Men jag ska nog överleva, förhoppningsvis. Nu ska jag fortsätta titta på Kärleken checkar in och känna mig ensam.

Bilder kommer, ska bli betydligt mycket bättre nu när jag har min bärbara dator tillbaka.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback