Girls, girls, girls

2009-09-11 @ 11:19:33 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är jag nyduschat och klar, extra härligt är att mitt hår doftar ovanligt gott då ett nytt hårshampo och balsam fick följa med mig hem igår. Jag har precis fönat håret och sitter nu här vid fläkten för att svalka mig, jag hatar att föna håret och att man blir helt svettig efteråt, i alla fall om man stressar, vilket jag alltid gör helt i onödan.

Nu fattas det bara att jag får en energikick så jag kan klä på mig och fixa till mig lite. Om mindre än en timme kommer Linus och hämtar upp mig, vi ska ner på stan en sväng och förhoppningsvis följer något fint med mig hem, fast inte till mig. Vi ska även luncha (mycket viktigt), Linus får helt enkelt överaska mig med sitt val av restaurang.

Nu ska jag gräva ner händerna i sminkväskan och dansa till Rise Against.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback