Release me

2009-09-21 @ 11:46:13 Category: Everyday life Comments: 1
Måndag, och min mage håller på att sprängas. Skulle inte förvåna mig om jag är på väg att bli sjuk igen, för jag mår så jävla illa, huvudet dunkar och jag känner mig riktigt hängig. Det är långt ifrån okej, jag orkar inte. Någon där uppe måste älska att se mig må dåligt. Tack som fan!

Jag hade i alla fall en otroligt trevlig lördag, även om jag kände mig febrig och hade rosiga kinder så kom jag igång efter ett tag. Efter en kebabtallrik mår alla bra. För er som vill veta var vi några typer hemma hos Linda och Rickard, vi blev bjudna på god mat och vin. Vi kom på att vi kunde göra scharader, för hur ofta gör man det egentligen, det var riktigt kul och skratta, det gjorde vi konstant.

På söndagen blev det bakisdag för hela slanten. Robin och Rickard åkte in för att köpa mat, och jag sa åt Robin att överaska mig. Och vad kommer han hem med? Jo, Spicy fucking hot, så jävla äckligt. Är det något jag hatar, så är det fan chingchong-mat.

Nu sitter vi på lektion och håller på med marknadsföring. Snart är det lunch, pasta med kyckling och soltorkade tomater. Vi hörs senare - hoppas ni.

Kommentarer
Postat av: michaela

Tack och detsamma! Förhoppningsvis blir inte du också sjuk nu :/

2009-09-22 @ 09:16:31
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback