Chicks = trouble

2009-09-28 @ 10:44:00 Category: Everyday life Comments: 2
Och så sitter man här igen på en hård stol i ett klassrum fyllt av datorer och sladdar. Vi har tjugo minuters rast just nu, men jag känner ingen ork till att förflytta mig härifrån. Jag gillar inte måndagar, i för sig gillar jag inte tisdagar, onsdagar och torsdagar heller, men måndagar har något speciellt, ett starkt hat. 

Och någon bästa vän att bli glad med har jag inte heller här, för hon är hos tandplågaren på undersökning. Jag räknar minuter tills hon kommer hit, dels för att jag saknar henne, men också för att hon har intressanta saker att berätta för mig.

Den enda underhållningen jag har nu är att lyssna på musik, Mötley Crüe. På tal om Mötley, så är Micke en skit för han har köpt just den tröja jag hade planerat att köpa, en snygg Mötley-tröja. Antingen köper jag en i alla fall, eller så snor jag Mickes? Akta dig Micke!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vissa har lite snabbhet och köper snygga tröjor direkt dom kommer,inte väntar ;) Och skulle inte tro att du skulle kunna lyckas sno den, mohaha

2009-09-28 @ 21:42:09
URL: http://kalsson.blogg.se/
Postat av: zara

hiihihih intressanta, mjoru

2009-09-29 @ 11:12:10
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback