Blame it on her

2009-09-07 @ 23:16:08 Category: Everyday life Comments: 0

Okej, nu borde jag tänka såhär: skriv ett snabbt inlägg nu Sandra, inspektera mobilen en sista gång, fippla på alarmet så du vaknar i tid i morgon, somna och sov så jävla gott. Men nja, det är väl inte riktigt så det går till i min skalle just nu. Det enda jag tänker på är min fantastiska dröm jag hade i natt.

Jag var rockstjärnan, drömmens mittpunkt, världens hjälte, alla älskade mig. Min musik kunde få alla att hoppa runt i små moshpits. Den var perfekt, jag hade till och med en egen manager, hur häftigt är inte det? Men sen ringde klockjäveln och jag höll på att falla i gråt, varför i helvete ska man vakna när man sover som bäst!

Men jag ska inte vara bitter, min dag blev rätt lyckad ändå. Jag hann med både en lunch och en fika med Zara, för att fira lite sådär att hon också blivit 18 år. Jag har även köpt en ny telefon, en röd och rar. Nu har jag precis tittat klart på tv och ska försöka släcka ner datorn, det vore rätt duktigt utav mig.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback