When i grow up

2009-10-19 @ 17:51:39 Category: Everyday life Comments: 1
Jag har både en redovisning och ett prov i morgon och det gillas verkligen inte eftersom det betyder att jag måste plugga resten av kvällen. Det gäller bara att komma igång först, vilket jag aldrig kommer göra. Man kanske borde bryta en gammal vana att ligga vid elvatiden och plugga så hårt att man vill kräkas.

Jag har smärtor i magen för att jag är så hungrig. Men får jag någon mat? Nej. Dom har fullt upp med annat här i huset, otur. Jag som verkligen inte har någon lust att laga mat idag, släng hit en tallrik med spagetti och köttfärssås så blir jag glad.

Min absoluta favoritbild från i lördags. Mitt lilla mobboffer.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha den är så jävla skön!

2009-10-19 @ 20:44:29
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback