We were the kings and queens of promise

2009-10-16 @ 14:30:53 Category: Rock n roll Comments: 0
Jag var sjukt nervös i morse, men det gick bra mina vänner, det gick bra. I'm okey! Just nu lyssnar jag på 30 seconds to mars nya dänga, kings and queens, jag gillar den hårt! Låten går igenom kroppen, från topp till tå - underbart. Jag vill ställa mig upp och flyga iväg, ungefär den känslan. Även Flyleafs nya Again är bra. Jag blir helt till mig av ny musik, öronorgasm.

Snart ska jag dammsuga mitt rum och torka golven. För plockat undan överallt har jag så gott som redan gjort. Och ikväll är det jag som lagar maten, för jag ska ha en hemmakväll. Lite ångest faktiskt, men det var så länge sen så, det här klarar jag nog.

Men helvete alltså, jag får verkligen starka känslor av 30 seconds to mars nya låt, jag vill tjata tills ni alla fattar vilken grym låt det är. Det här är musik man vill se live, musik man vill dö en gnutta till, musik som säger allt, musik som är så jävla bra att man inte kan beskriva det med ord. I am in love!

30 seconds to mars - Kings and queens


Flyleaf - Again



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback