Sweet 18

Jag är trött som ett djur, bakfull, förbannad och jag har haft hicka i 10 minuter nu. Ingen bra början på en lördag. Bakfyllan tar jag med glädje, för helvete vilken kul kväll vi hade igår. Men att min nya mobil redan är sönder och behövdes skickas in på lagning i fyra fucking veckor är fan inte okej. Men om jag skulle försöka se till att tänka positivt så fick jag ju i alla fall en lånatelefon.... en gammal samsung från 1800-talet. Sug!

Gårdagen började med förfest hemma hos en klasskompis, otroligt kul. När klockan hade passerat elva och ett antal många öl åkt ner i magen drog vi alla till Silk. Där blev det lakritsshotar, dans och skratt. När det stängde kom min skjuts och jag åkte hem.

Nu sitter jag i soffan, äter popcorn och ska snart börja packa väskan. Om en dryga halvtimme ska jag ta cykeln till station och sätta mig på tåget till Eskilstuna. I kväll blir det party, så nu är det bara att piggna till så kör vi igen.

Kommentarer
Postat av: z

Gårdagen var toppen, minnesluckor som fan, en klassiker.

Great!

2009-10-03 @ 16:18:17
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback