So what will your legacy be?

2009-10-26 @ 10:49:32 Category: Everyday life Comments: 1
I fredags blev det ingen bio, vi åt i stället skräpmat och tittade på idol med Linda och Rickard, det blev en riktigt mysig kväll. Vi kollade även på filmen Felon som är en stor favorit hos mig, en fängelsefilm, behöver jag säga mer? På lördagen gick jag först och främst på stan med Linda, jag köpte bland annat världens snyggaste ring, vi lunchade även på Weyne's. På kvällen blev det fest, en hejdundrande kväll. Fan så kul jag hade.  

Söndagen spenderades hemma hos Micke med bra sällskap och två påsar chips. Söndagar är till för att hatas, men igår var det faktiskt trevligt. Men det brukar vi faktiskt lyckas med jävligt bra - Robin, Michaela, Micke och jag.

Idag är jag hemma, och även fast jag har lov steg jag upp halv åtta i morse, så det var bara att bita ihop. Musiken hjälper mig. Särskilt låten här nedan (från sista avsnittet av One Tree Hill ur säsong 6). Den är grym och jag är smått förälskad.

Wakey!Wakey! - War sweater

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja din ring är fan så jävla snygg! I LIKE.



Haha ja vi brukar faktiskt lyckas ganska bra med att göra en hat-dag till en riktigt bra dag ;)

2009-10-26 @ 11:02:23
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback