Slice of your pie

2009-10-02 @ 12:50:42 Category: Everyday life Comments: 1

Det känns inte som om jag har något vettigt att skriva om, det är stopp i huvudet. Jag har i alla fall precis kollat klart på Arn - riket vid vägens slut, och som den sega jävel jag är hade jag inte sett den än, men fan vad bra den var! Lyckades klämma fram ett antal tårar.

Nu dunkar jag musik ur högtalarna och har en galen konversation med Zara. Tur att ingen är hemma, jag gapskrattar i min ensamhet. Jag är på ett sjujävla partyhumör och det passar perfekt eftersom vi ska ut på krogen och skaka stjärt i kväll. Det enda problemet är bara vad i helvete jag ska ha på mig.


Kommentarer
Postat av: z

haha älskar våra ovärda konversationer, kwuschi kwuschi

2009-10-02 @ 15:25:02
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback