Run away

2009-10-23 @ 14:15:36 Category: Everyday life Comments: 1
Här sitter jag och försöker smälla så högljudda bubbler som möjligt med mitt tuggummi, rätt så underhållande faktiskt. Om en timme ska jag sitta på tåget till Eskilstuna, hur jag ska hinna med allt jag hade planerat är ett stort frågetecken, men sånt där brukar ordna sig, eller inte. Jag har i alla fall hunnit duscha och raka mina ben, det var rena rama djungeln. Inte för att jag överhuvudtaget bryr mig om att ha rakade ben inför Robin, han får stå ut, men enligt mig själv var det nog dags.

Oj, nu blev det bråttom som fan.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha det är rätt! Man ska då fan aldrig raka benen för någon annan. Jag är alldeles för bekväm för det!

2009-10-23 @ 17:01:21
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback