Make it, take it

2009-10-12 @ 09:52:34 Category: Everyday life Comments: 1

Det har varit riktigt kass uppdatering i helgen, och inte fan blev det bättre igår. Robin åkte hem och av någon anledning blev jag riktigt ledsen, halva min spellista på Spotify hade tydligen försvunnit/raderats, vårat internet funkade knappt och så det värsta av allt, jag var så äckligt bakis. Jag blev så förbannad, sur och deprimerad att jag gick och la mig innan klockan 21:00.

Helgen har annars varit riktigt lyckad. I fredags spenderade jag kvällen med Linus hemma hos honom, vi kollade på sjuka skräckfilmer och åt cheezballz. På lördagen tittade jag först och främst på Robins handbollsmatch, tråkigt tänker ni, men det var fan roligt (sällskapet är viktigt). Därefter stressade vi hem och när vi var klara åkte vi till Erik på fest. Jag blev full och glad, vilket resulterade en riktigt rolig kväll.. Hela söndagen låg jag och Robin nerbäddade i sängen, sov och tittade på tv. Jag har fan inte varit så bakis på riktigt länge, det var hemskt!

Nu är det måndag och jag är fortfarande bakis. Min röst spricker hela tiden och jag är hungrig. Fuck off. Föresten har jag fått ögoninflammation, just idag hatar livet mig. Kanske är det jag som hatar livet.


Kommentarer
Postat av: zara

buu

2009-10-12 @ 09:56:19
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback