Just like the trigger of a loaded gun

2009-10-16 @ 23:21:55 Category: Everyday life Comments: 3
Nu är klockan strax efter elva, och min planerade hemmakväll gick faktiskt mot all förmodan riktigt bra. Jag har njutit totalt av att äta mig proppmätt på god mat och lyssna på våra grymma idoler 2009. Jag säger bara Reza, inte fan är hon någon idol i mina ögon, men helvete vad bra hon sjunger. Hon slår resten med hästlängder sångmässigt. För övrigt var både Erik, Calle, Erika och Tove riktigt bra - resten kan packa väskorna och åka hem.

Tiden som är kvar av resterande fredagskväll kommer tillägnas åt min spellista på spotify som för övrigt rockar skiten ur allt och alla. Jag saknar min bästa vän också, för hon gör mitt liv så jävla mycket bättre. Men i morgon people, i morgon, ska vi ha kul. Eller vad säger ni? Jag röstar då fan inte blankt på den frågan.

Jag är inte ett dugg trött, hur ska jag kunna somna! Jag som har massor att göra i morgon, som att lyssna på musik och dansa vilt. Förstår inte hur jag ska hinna med allt innan alla kommer.

Föresten vill jag ha camillas röda byxor som hon hade idag i idol, fast jag vill ha dom som ett par vanliga jeans i formen, inte sådär jävla höga. Nu vet ni. Så jävla heta.

Kommentarer
Postat av: z

saknar dig också. det är nu man märker hur långt borta du bor :( när båda sitter hemma

2009-10-17 @ 00:26:08
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Michaela

Du har en till som inte röstar blankt!

2009-10-17 @ 12:34:06
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: karin

jadu, jag skulle allt vilja ha dom så där höga ;) sjukt snygga!

2009-10-18 @ 02:00:31
URL: http://kkoskinen.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback