Here it comes

2009-10-21 @ 23:00:05 Category: Rock n roll Comments: 1

Jag har precis borstat tänderna och gjort mig i ordning för natten, men något stämmer inte. Min underläpp (heter det så?) sticks som satan på insidan, precis som om den somnat fast tio gånger värre. Inte nog med det, känns det som att jag ska få 10 stora blåsor, kanske till och med att den kommer trilla av... Jag har alldeles för mycket fritid.

Nu väntar jag på att Robin ska ringa mig, samtidigt lyssnar jag på en grymt skön låt med Alexisonfire och läser bloggar. I morgon är det torsdag, vilket betyder att det är fredag dagen där på. Helgen är färdigplanerad och jag längtar - kan det bli bättre? Kyss och godnatt på er.

Alexisonfire - The northern


Kommentarer
Postat av: michaela

Ja fy fan som jag också längtar till helgen, vi ses på lördag va? ;)

2009-10-22 @ 09:27:30
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback