Entertain me now

2009-10-22 @ 11:31:41 Category: Everyday life Comments: 1

Nu är det så att jag är tillbaka i skolan igen, är det inte helt fantastiskt så säg? Jag har känt mig svimfärdig ett antal gånger så nej, jag skulle nog behövt stanna hemma en dag till. Min energi ligger på botten, jag har huvudvärk och hela kroppen skriker nej!

Vi skulle egentligen börjat jobba med vårt projektarbete, vi hade verkligen världens bästa idé, men nyss fick vi ett mejl om att hela skiten sket sig. Nu försvann kämparglädjen. Så i nästan två timmar har vi spenderat med huvudena nersjukna i skolkatalogen som kom idag, fan vad kul det är, särskilt när man får skratta åt roliga människor. Att jag själv ser ut som ett miffo är bara ännu mer festligt.


Kommentarer
Postat av: zara

Sweet!

2009-10-22 @ 11:39:15
URL: http://zzzzara.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback