All for the glory

2009-10-06 @ 23:45:15 Category: Everyday life Comments: 1

Jag har konstaterat att det är sjukt äckligt att glömma titta efter om dörren är låst minst två gånger innan man går och lägger sig. Det är vidrigt att släcka alla lampor en efter en och inse att det helt plötsligt är kolsvart och att jag står som redo att bli mördad i mörkret. Även den långa vägen från soffan till sängen är hemsk. Gamla hus är läskiga, gamla hus på landet där ingen hör mitt skrik. Jag har förmodligen kollat för mycket på skräckfilm.

Mayday Parade (Jag är medveten om att jag tjatar, men dom är ju så jävla grymma) får trösta mig sömnig. Jag har haft en mysig kväll hemma med familjen. Men när dom kröp till sängs passade jag på att titta på mitt efterlängtade älsklingsprogram, Desperate Housewives, fan vad spännande det var! Och inte nog med det brände jag i samma veva av söndagens avsnitt med One Tree Hill, det var fan så håret på armarna kunde sticka ut ögonen på någon, helvete vad bra.

Nu ligger jag nermyst under täcket och saknar min pojkvän extra mycket. Jag börjar bli trött men känner ingen brådska med att somna, jag är trots allt ledig i morgon. Känns som jag är ledig jämt, kanske jag är också. Ibland har jag ren tur.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag är precis likadan haha! Jag är nästan alltid övertygad om att jag ska bli mördad när man släckt ner och går från typ soffan till sängen.

2009-10-07 @ 08:18:06
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback