I wanna do bad things with you

2009-10-29 @ 20:51:02 Category: Everyday life Comments: 1
Nu när jag är hemma hos Robin kan jag uppdatera normalt igen. Hela kvällen igår och dagen idag har vårat internet varit helt åt helvete dåligt. Det är något fel på det, så hoppas vårat nya kommer snart - annars går jag i tusen bitar. Här är man snäll och tar tåget till sin pojkvän, men när man väl kommer fram lämnar jäveln mig för en tråkig handbollsträning, stryk ska han ha, stryk ska han få. Sport suger!

Okej, i morgon smäller det! Fan vad kul det kommer bli, jag har nog aldrig varit så här taggad för en helg på evigheter. Både jag och Michaela sitter framför våra datorer skriker ut våran längtan. I morgon blir det middag på Grappa och öl, men först ska jag springa ner på stan och leta efter en outfit, ska hålla ögonen öppna för ett par heta skinnbyxor, ett fucking måste.



Kommentarer
Postat av: Michaela

Tack tack tack och helg helg helg!

2009-10-29 @ 21:18:22
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback