She don't want the world

2009-10-26 @ 22:08:14 Category: Everyday life Comments: 1
Vill bara göra det klart för er att jag  är överlycklig, att just jag har hittat en alldeles underbar pojkvän som jag har planer tillsammans med på att flytta ihop. Så fort jag gått ut skolan, så fort jag fått en fast anställning.

Och visst längtar jag mest på grund utav det långa avståndet vi har mellan oss nu, och att det kommer bli fruktansvärt skönt att bo tillsammans. Men om jag ska vara ärlig, är det jag mest ser fram emot att inreda lägenheten. Vi har lika smak när det gäller inredning och jag säger bara det, fan vad snyggt det kommer bli.

Jag har setat med näsan nere i en inredningstidning i en timme snart, bläddrar, granskar och får idéer. Det är faktiskt grymt kul och något jag är riktigt intresserad av. Nu när jag bor här hemma skiter jag fullständigt i hur det ser ut. Men när man bor själv, tjänar sina egna pengar, det är då det kommer bli så äckligt roligt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Aww, gulligt! :)



Inredning är fan grymt kul, jag har en mapp i datorn med en massa kickass-bilder på snygg inredning. Är ju en av de största anledningarna till att man vill flytta hemifrån nu nu nu.

2009-10-27 @ 11:10:17
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback