Black days begin

2009-10-27 @ 13:53:26 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är jag vaken, eller rättare sagt för en timme sen. Jag tror klockan var halv fyra när jag somnade i natt, lite senare än vanligt om vi säger så. Men det började med att jag kollade på en skräckfilm, och när den var slut var jag så jävla uppskrämd att jag var tvungen att kolla på en till film, fast en snällare version.

Men som sagt, nu är jag i alla fall vaken och jag pratar med Robin i telefon. Snoret rinner och jag har ångest för att det bara är tisdag. Jag vill ha helg, fest och god mat. Så mina vänner, på fredag äter vi en god middag tillsammans och på lördag blir det festa hela natten lång? Super!

Idag är en svinbra dag. Först ser jag att Hardcore Superstar är med i det första bandsläppet till Peace & Love, vilket är grymt. Två minuter senare får jag reda på att mitt älskade band Atreyu släppt ett nytt album som jag lyssnar igenom nu och det är hur jävla bra som helst.

Atreyu - Stop! Before it's too late and we've destroyed it all

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback