You're the king of nothing

2009-11-26 @ 11:10:36 Category: Rock n roll Comments: 1
Jag är vaken och sitter just nu i min soffa (som alltid) och funderar på vad jag ska äta till frukost. Har redan besökt kylskåpet tre gånger och pratat med mig själv om vad jag är sugen på. Är det bara jag som alltid pratar med mig själv? Det känns inte alls konstigt, tvärtom faktiskt, det känns helt naturligt. Jag förstår inte hur jag skulle klara av att inte prata med mig själv, det skulle bli så tomt och tyst.

Om en timme går min buss, om två timmar har jag placerat mitt feta arsle i klassrummet, om tre timmar börjar jag känna mig hungrig eftersom jag inte kommer kunna bestämma mig över vad jag ska äta till frukost, om fyra timmar kommer jag sitta som ett vrak eftersom jag är så uttråkad, om fem timmar går mitt tåg till Eskilstuna och om sex timmar pussas jag med min kära. Låter som en helt okej tidsplanering.

Morgonens låt:

Corroded - 6 Ft Of Anger


Kommentarer
Postat av: michaela

Älska Corroded!



Och ja jag brukar också prata med mig själv. På engelska till och med :D Känns fullt naturligt ju! haha

2009-11-26 @ 12:34:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback