Write off today

2009-11-27 @ 16:13:17 Category: Rock n roll Comments: 2
Jag hade inte tackat nej om jag var rik till vip-paketet som man kan köpa till KISS-konserten

Meet & greet experience
Pris: 10 380 SEK

I paketet ingår:
• En ståplats med tidigt insläpp
• Exklusiv meet & greet med Kiss
• Personligt fotografi med bandmedlemmarna
• Autograferat 8x10-fotografi
• Officiell Kiss-konserttröja
• Limiterad och numrerad turnéaffisch
• Kiss turnéprogram
• Laminerad meet & greet-bricka
• En uppsättning Kiss- "Sonic Boom"-gitarrplektrum
• Tillgodokvitto för Kiss onlinebutik, värde 100 $

Kommentarer
Postat av: Michaela

JAG SKULLE INTE TACKA NEJ! Hahahah kan tänka mig att du längtar ihjäl :D Jag längtar i och för sig också, men förmodligen inte lika mycket som du!

2009-11-27 @ 17:39:36
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha jag vet att du inte tycker om Andreas! Men jag älskar honom haha, så jävla smart

2009-11-30 @ 22:16:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback