When you kill me, please do it slowly

Och utan att inse att helgen faktiskt har tagit slut sitter jag nu i min säng och stirrar in i väggen. Idag är en sådan där söndag när ångesten ligger på topp, helvete också. Jag är fortfarande bakfull och att få mig att somna ikväll kommer bli en nästintill omöjlig uppgift.

I fredags hade jag, Robin och resten av familjen en myskväll hemma i soffan. Jag och R stod för matlagandet, det blev pitabröd med kyckling och grönsaker, inget man tackar nej till i första hand. Under kvällen fanns bland annat Idol som var en succé och Flashforward med i tv-tablån. Kvällen slutade i sängen där jag och R låg och pratade i evigheter om allt. Tänk att jag skulle ha en jävla tur och träffa dig.

Sen kommer vi till lördagen då jag fick pussa Robin hej då och åka hem till Zara. Det stod maskerad på kvällens lista för kommande evenemang. Och från att vara två oskyldiga (ha-ha) flickor förvandlades vi till två galna rock n' roll brudar. Något som i för sig inte ligger mig långt ifrån hjärtat, som alla vet. Senare kom det även en guldfisk, en pirat, en hippe, lilla my, pippa långstrump och en djävul, då drog förfesten igång med stora kliv. Hej då nyktert tillstånd och välkommen in i dimman. Det var så kul att se när vi sen kom fram till lokalfesten att så många hade lagt ner tid på sin utklädnad. Och om jag i samma veva ska ge kvällen ett resultat blir det förmodligen ett bra sådant. Mycket skratt, alkohol och dans, det gillar vi. Det här hade ni fixat bra tjejer.

Söndagen har varit en av dom fetaste dagarna på länge, fet som i skräpmat. Mer än så säger jag inte, låter ordet kebab tala för sig själv. Bakfull, jotack, det har jag varit.


Kommentarer
Postat av: Michaela

FAN VAD SNYGG DU VAR BRUDEN! har du hittat sånna där handskar nu? :D

2009-11-16 @ 14:50:45
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Alice

ser ut som en litenm tönt bredvid dig :( haha

2009-11-16 @ 16:21:27

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback