We've got no fear, no doubt, all in, balls out

2009-11-12 @ 11:47:40 Category: Everyday life Comments: 1
Jag och Zara sitter som vanligt i ett litet grupprum med ett jobbigt ljus som ger en huvudvärk och där isbjörnarna springer omkring för det är så jävla kallt. Och på tal om kallt, det var inte nådigt när jag cyklade till tåget idag i min skinnjacka. Men jag orkar inte köpa vinterjacka, för det är fult och jag hatar vintern. Vill inte lägga ut pengar på något jag hatar, ett litet problem jag lyckats skapa med åren.

Önskade att jag kunde göra som Zara och ta helg efter den här lektionen, men nej, tydligen så pressade dom in tre timmars Engelska C på torsdagseftermiddagar. Dumt gjort, jävligt dumt. I morgon är jag i alla fall ledig och det känns så förbannat skönt.

Dagens band är Nickelback, kort och gott.

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag är också så extremt jävla glad över det! Underbart och grymt :D Och JAAA, lätt att vi röjer hårt i sommar! Lätt lätt lätt

2009-11-12 @ 14:05:44
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback