The voice of love

2009-11-04 @ 23:46:04 Category: Rock n roll Comments: 2

Kvällen har bestått utav Greys Anatomy och tårar, underbart gott te samt ett långt telefonsamtal med min älskade pojkvän. Jag sakar honom så fruktansvärt mycket just idag, att jag till och med fick kämpa för att hålla gråten i halsen när vi skulle lägga på. Yes, ni hörde rätt! Smått komiskt, men den där killen lyckades verkligen få mig på fall.

Nu ligger jag i alla fall i min säng och lyssnar på Falling Up, jag pratar även med mina favoriter på msn, känn er prickade! I mina tankar finns endast min längtan efter helgen, som kommer bli så jävla rolig. På lördag kör vi gärnet, vi kommer klå allt och alla. Vi ska bli barn på nytt!

Fallen Up - Falling in love


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag lyckades faktiskt med att gråta igår för att jag är så jävla dålig på det här med saknad :( haha.

2009-11-05 @ 11:33:42
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men ja den är så jävla porrig! Jag döööör, haha!



Och fy helvete vad jobbigt det kan vara ibland ja. Speciellt igår och idag.. när jag känner mig sjuk och ynklig..

2009-11-05 @ 13:51:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback