Swing my life away

2009-11-27 @ 14:43:15 Category: Rock n roll Comments: 0
Tiden går extremt långsamt idag och för att göra någonting åt det har jag precis tittat på fyra avsnitt av "How I Met Your Mother" som är en sjukt grym serie jag inte kan få nog av. Och om jag nu tänker efter ligger den 2:a på min top 10 lista med dom bästa serierna.

Jag vill helt enkelt bara att det ska bli kväll, att klockan ska slå kvart över nio så jag kan placera arslet i en skön biostol tillsammans med grymma vänner med en stor popcorn till filmen "Luftslottet som sprängdes" som jag har höga förväntningar på. Dom två första var utan tvekan dom bästa svenska filmerna jag någonsin sett, och av vad jag har hört kommer trean vara om möjligt bättre.

Nej, för att inte somna av uttråkan bjuder jag på en gammal goding från Rise Against album The Sufferer & The Whitness från år 2006.

Rise Against - Behind Closed Doors

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback