She didn't make it this far by just shaking hands

2009-11-12 @ 18:20:12 Category: Everyday life Comments: 1
Jag är äntligen hemma nu och som jag har längtat. Jag var fan överlycklig när engelskalektionen tog slut efter tre plågsamma timmar då vi läste 11 worddokument ur Frankenstein på gammeldags engelska, så äckligt tråkigt att jag hade lust att skjuta av mig huvudet. Kanske lite väl drastiskt, men vadfan. Så när jag väl kommer till tågstation och ser att mitt tåg är försenat och att det är mer än en 70 minuter kvar tills tåget skulle gå, gick hela min värld under, den krossades i miljontals bitar.

Det blev inte bättre när jag skulle cykla hem och en främmande kille i en bil gör "slicka fitta" tecknet åt mig, jag övervägde att stanna, slita upp bildörren och slå ner idioten. Men i stället for långfingret snabbt upp.

Kommentarer
Postat av: maddddde

haah du jag har blivit tvingad att läsa hela jävla frankenstein boken på gammeldags engelska, ej kul!

2009-11-13 @ 16:41:21
URL: http://madelennn.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback