Seven deadly sins

2009-11-05 @ 11:27:25 Category: Everyday life Comments: 1

Det var långt ifrån kul att cykla till tåget i morse. Iskalla vindar bet tag i dom få kläder jag har på mig och piskande snöflingor gav mig ordentliga käftsmällar. Det var som att cykla och cykla men inte komma någonstans. Jag var så gott som död när jag äntligen var framme. Jag älskar att hata vintern!

Nu sitter i alla fall jag och Zara i ett grupprum här i skolan och arbetar med vårat projektarbete, vi ska göra en fotoutställning som handlar om de sju dödssynderna. Kommer nog bli riktigt roligt och jävligt schyssta bilder. Vi sitter och planerar vilka personer som ska vara vilken dödssynd. Högmod, girighet, vällust, avund, frosseri, vrede och lättja!

Snart är det lunch, eller i alla fall om 50 minuter. Jag är redan vrålhungrig då jag inte var snäll mot magen i morse, blev inte mycket till frukost då jag stressade runt som en galning hemma i huset.

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Fan vad coolt det lär bli :D

2009-11-05 @ 11:34:36
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback