My sister, my brother

2009-11-26 @ 00:00:26 Category: Everyday life Comments: 0

Jag har haft en helt okej dag utan några större ansträngningar. Åkte till skolan för att jobba med projektarbetet med Zara i morse, vilket vi gjorde, i ungefär trettio sekunder. Resten av tiden spenderade vi på stan där vi "letade sponsorer". Jag tog 12.27 tåget hem och cykelturen från stationen till huset var fan den västa jag varit med om, och nu överdriver jag inte. Äckelväder!

Så, dom 11 timmarna som har gått sen jag kom hem har jag spenderat i soffan. Jag har faktiskt (kors i taket) skrivit vidare på lite grejer som jag ligger efter med i skolan, men det är långt ifrån klart. Jag ligger så långt efter man bara kan komma, som det känns. Men så går det när man inte har någon självdisciplin.

I morgon börjar jag klockan ett, så efter skolan tar jag mitt pick och pack och åker till Robin - som jag saknar dig.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback