I was made for lovin' you

2009-11-23 @ 20:59:14 Category: Everyday life Comments: 0

Jag sitter i soffan hemma och är sjukligt sugen på apelsinjuice (eller jos som Linus så viktigt skriver). Samtidigt som Flyleafs senaste platta går på repeat i högtalarna tittar jag på Ullared och har mina uppfattningar om vilka idioter det är som medverkar i programmet.  

Jag har setat här mestadels av dagen då jag skippade skolan i morse, jag var verkligen inte klar i huvudet och vid närmare eftertanke har nog dragit på mig någon konstig form av magsjuka, säger inte mer än så. I stället väntar jag väntar spänt på att "Mamma till en mördare" och "Paradise Hotel" ska börja, roligare än så har jag faktiskt inte.

Och när vi ändå är inne på att prata om roliga saker kan jag berätta att på fredag ska jag sitta och köa på hemsidan Live Nation för att få tag i biljetter till Kiss som kommer till Sverige i sommar, den 12 juni - dagen efter jag tar studenten om jag fattat allt rätt. Vet inte om jag ska skratta eller gråta då jag kommer vara helvetes bakfull, men jag måste gå på Kiss, så enkelt är det. Så om allt går som planerat får jag se en grym konsert om lite mer än ett halvår. Det här gjorde min dag.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback