I have a ticket - Kiss

2009-11-27 @ 10:42:38 Category: Rock n roll Comments: 2
JAAA! Helvete vad glad jag är just nu. För ungefär en timme sen ringde mitt mobilalarm och jag stressade upp till datorn. Loggade in på mitt konto på LiveNation och klickade mig vidare till biljettförsäljningen som öppnade prick klockan 10:00. Jag väntade väntade och väntade, det var som att sitta på nålar. Men fem minuter senare var jag en KISS-biljett rikare. Fan vad underbart! Den 12 Juni 2010 står jag på Stockholms Stadion och sjunger.

Kommentarer
Postat av: michaela

Det är så jävla underbart så det finns fan inte ord för det! Satt på lektion när jag fick reda på det och jag ville bara ställa mig upp och skrika!!

2009-11-27 @ 11:33:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: michaela

Haha jag förstår det! Fy fan, lyckan är oändlig just nu alltså

2009-11-27 @ 11:46:49
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback