I guess i'm back

Jag har varit relativt frånvarande i några dagar nu, varje gång jag klickat in mig på blogg.se för att uppdatera, har jag snabbt ångrat mig och återgått till min vardag. Men nu är jag tillbaka för att berätta vilken otroligt trevlig helg jag har haft.

I fredags vid tre tog jag tåget till Eskilstuna och några timmar senare blev det en mysig tv-kväll med Micke och Michaela, dom två M:en. Vi tittade på idol och åt onyttig mat vilket börjar bli en riktigt dålig vana som måste försvinna. Blev dock en tidig hemgång då både jag och Robin var äckligt trötta. Men det var lika bra, då vi i stället kunde börja se fram emot lördagen.

Klockan tio blev vi väckta av mobilen, Robin åkte iväg för att jobba och jag tog det lugnt tills M&M hämtade mig för en tripp till Systemet. Sen var det bara att åka hem, korka upp och börja fixa sig. När vi kände oss redo tog vi en promenad (som både jag och Michaela tyckte var för lång) till Erik för att börja festa. Ölspel efter ölspel, skratt och trevliga människor gjorde min kväll. Den blev otroligt lång då vi började tidigt, det hade nästan gått 12 timmar från att jag öppnade min första öl till att den sista sköljdes ner i magen. Efter att vi kommit hem med en jättetrevlig taxichaufför somnade vi omedelbart.


Kommentarer
Postat av: Michaela

DEN VAR FÖR LÅNG! Usch för promenader när man bara vill hälla i sig öl, haha. Thank you once again för grym helg!

2009-11-23 @ 18:05:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag saknar diiiiig.... FAN va jag saknar min bästa Sandra :´(

2009-11-23 @ 18:30:10
Postat av: Linda

Jag saknar diiiiig..... FAN va jag saknar min bästa Sandra :´(

2009-11-23 @ 18:32:17

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback