Raise the alarm

2009-11-06 @ 00:09:50 Category: Everyday life Comments: 1

Varför blir jag alltid så besviken när jag ringer en person och inte får svar? Och varför blir jag smått sorgsen om jag själv har ett missat samtal på min mobil. Just nu är det Robins fel, han svarar inte när jag ringer så jag antar att han har somnat, den jäveln. Ska straffa honom i morgon.

Har precis kollat på Inlåst, vilket är ett störtskönt program. Tyvärr var det sista avsnittet idag, så nu är det slut på bra torsdagsunderhållning. Så i stället lyssnar jag nu på grym musik i form av Soilwork som de senaste veckorna har blivit högsta prioritet av någon anledning. Det är dom som spelas om och om igen i mina hörlurar, till skolan, i skolan och även på vägen hem från skolan.

Soilwork - Sick Heart River


Soilwork - As The Sleeper Awakes


Soilwork - The Pittsburgh Syndrome


Kommentarer
Postat av: Michaela

JAG MED! JAG MED! JAG MED!

2009-11-06 @ 12:19:19
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback