We're breaking out of brokepromiseland

2009-11-10 @ 14:32:03 Category: Everyday life Comments: 2

Tänkte att det var dags för att slänga in en uppdatering här i bloggen då jag ännu inte tagit handen ur arslet och gjort det. Efter skolan igår följde jag med Zara hem till Hallstahammar och hennes nya hus som familjen Andersson flyttat till. Dom har fått till det riktigt snyggt! Vi hade i alla fall en riktigt mysig eftermiddag/kväll då vi hann med att skratta sådär överdrivet mycket, gå ut och äta tillsammans, köpa med oss godis hem och ligga i soffan och titta på en bra film. Ville inte att kvällen skulle ta slut, men klockan 01:00 kände vi att det var dags att försöka somna. Vad skulle jag göra utan dig älskade vän!

Eftersom jag sovit alldeles för lite dessa senaste dagar känner jag starkt för att slänga mig i soffan och sova några timmar när jag kommer hem från skolan. Skulle vara så fruktansvärt skönt! Jag skulle kunna döda för att få mysa in mig i ett duntäcke just nu.


Kommentarer
Postat av: z

kärrrlek till dig min vän

2009-11-10 @ 15:57:34
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ja det gör vi då verkligen! :D

2009-11-10 @ 17:28:59
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback