Don't make a sound

2009-11-03 @ 00:58:10 Category: Everyday life Comments: 3
Nu har jag läst igenom alla frågor en gång inför i morgon då jag har prov i Samhällskunskap, politik. Fan vad kul det låter tänker ni absolut inte, så fuck off and die, helvete vad tråkigt det är. Jag är helt ointresserad! All information försvinner på något sätt ner för trappan, i genom hela huset och raka vägen ut genom dörren. Där kan den också stanna, för nu ger jag upp. Det här med prov är fan inte min grej!

Klockan börjar närma sitt ett och jag ligger då fan inte och sover. Det är mindre än sju timmar kvar tills jag måste plågas med ett jobbigt alarm för att överhuvudtaget komma upp ur sängen. Fan, fan, fan! Det här provet kommer gå käpprätt åt helvete.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Alltså... Jag är ett väldigt stort fan av dig, läser din blogg VARJE dag. Men jag vet så lite om dig, kan du inte ha en frågestund så vi läsare kan fråga lite om dig och vad du tycker om? Skulle vara JÄTTEKUL!!!!! :)))

2009-11-03 @ 11:20:08
Postat av: z

Socker

2009-11-03 @ 13:09:37
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Michaela

SNYGG TJEJ!

2009-11-03 @ 17:59:47
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback