Blame it on the changes

2009-11-30 @ 23:58:01 Category: Rock n roll Comments: 0

Har inte hunnit med någon uppdatering om helgen än och är inte sugen på att dra någon lång historia om den heller. Men om vi säger så här, i fredags var vi ett gäng på sex personer som intog biosalongen i Eskilstuna för att se på den sista filmen i Stieg Larsson trilogin, Luftslottet som sprängdes. Jag älskade den, den var så fruktansvärt stört bra och ni måste alla se den! I lördags var det förfest och krogen som gällde, det blev en kul kväll med grymt sällskap. Söndagen spenderades i sängen med Robin, och på kvällen åkte vi naturligtvis in till Micke och Michaela. That's probably it!

Om vi återgår till nutid så måste jag säga det att det var hemskt att kliva upp i morse när väckarklockan ringde, men värre blev det när jag kom hem från skolan. Jag har äckligt ont i mina njurar, jag vet inte vad som är fel men jag har tillbringat hela dagen i soffan i någon slags form av koma. Nu har jag förflyttat mig till sängen och det är svårt att inte andas tungt. Jag hoppas med hela mitt rock n' roll-hjärta att det har gått över tills i morgon, om jag nu lyckas somna det vill säga. Nu ska jag lyssna på Story Of The Years nya för 10:e gången.

Story Of The Year - To The Burial

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback