Before the dark

2009-11-03 @ 15:24:05 Category: Everyday life Comments: 0
Det blev inget prov idag, tack och lov säger både jag och Zara. Vi ska tydligen göra det på resursdagarna i stället, kanske lika bra då min magkänsla skrek att det skulle gå åt helvete. Synd bara att jag inte fick det ur världen, hade varit skönt. Redan igår hade vi bestämt att vi skulle fira med en lunch på Gränden om det gick bra, men i stället fick vi idag fira att vi helt enkelt slapp göra provet. Det var lika gott som vanligt, och  jag blev fruktansvärt mätt, som vanligt.

Nu sitter vi på lektion, antingen är det medieproduktion eller mediekommunikation, håller aldrig reda på dom där två. Vi ska i alla fall göra en affisch om vår favoritgrupp, gissa vilken min blev? En självklarhet, Mötley Crüe! Nu är det bara 45 minuter kvar tills vi slutar. Hinner tyvärr inte hem, hur mycket jag än vill, för klockan 18:00 ska jag på kurs igen, som varje tisdag. Jag har verkligen ingen lust alls, har sovit drygt tre timmar i natt eftersom jag lyckades vända på dygnet under lovet, så jag är minst sagt trött.

Jag får försöka se positivt på saken, nu har jag bara tre kurstillfällen kvar. Dessutom är det tisdag vilket betyder att det är Desperate Housewives idag, ren lycka. Om jag bara ändå hade min pojkvän till hands så jag kunde få massage precis som igår. Min rygg mår helvete sen lördagen, fan vad ont det gör! 

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback