Veins

2009-05-24 @ 16:31:31 Category: Everyday life Comments: 0
Nu är snart den långa helgen slut och det är med sorgsen blick jag skriver detta inlägg. Onsdagen började med att jag åkte hem till Zara, strax därpå åkte vi till affären och handlade mat till våran tjejkväll. Det blev en otroligt mysig kväll!

Torsdagen spenderade jag och Z hela dagen i soffan, tittandes på tvprogram efter tvprogram. Mot kvällen kom Robin och hämtade mig. Vi lagade mat och kramades i soffan hela kvällen.

På fredagen gjorde vi i princip samma som som på torsdagen. Jag gjorde frukost åt Robin och på kvällen blev maten lite lyxigare. Vi hyrde en läskig film, som hette "One missed call" om jag inte minns helt fel. Fast grejen var den att den egentligen inte var särskilt läskig, utan det läskiga var att kolla på filmen med Robin. Han skrek värre än en tjej och tvingade mig att titta de stunder jag egentligen ville blunda.

På lördagskvällen blev det lite party, fast för mig och Zara. Micke som även kom till Hallsta bangade, precis som Robin. Jag och Z åkte i stället till Alice där det blev sprit på tub, dans och mycket skratt! När jag kom hem var jag överlycklig över att ha en pojkvän att krypa ner under täcket tillsammans med. Underbart!

Idag har vi sovit länge, tittat på gårdagens avsnitt av Robinson och tagit det lugnt.. Det har varit en bra långhelg, men nu är den som sagt slut. Robin har nyss åkt hem så jag tänkte tillägna dagen åt plugg som måste vara inne i morgon. Usch! Men nu är det inte långt kvar.

Snoret rinner, måste springa och snyta mig, inte kul!

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback