Forever

2009-05-05 @ 13:38:50 Category: Everyday life Comments: 0
Jag är överdrivet trött, min mage skriker mat, jag sitter på en värdelöst lektion utan att ha ett smack att göra, jag fasar för matteplugget när jag kommer hem och har en otrolig ångest för att jag inte har tränat på något som känns som år och dagar. Jag funderar starkt på att ta en springtur i kväll, skulle kännas bra, att jag gjort någonting rätt.

Jag skrev precis fem rader till med klagomål, men jag ska vända det till något bra! För egentligen inbillar jag mig rätt duktigt om hur jobbigt jag har det ibland. Jag har ett fantastiskt liv, och kan inte vara lyckligare. Snart är det sommarlov, man får koppla bort allt som har med skolan att göra. Det enda som snurrar i huvudet är lov, detta härliga lov.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback