Three more days

2009-05-28 @ 21:15:08 Category: Everyday life Comments: 0
Idag har jag varit ledig, kändes hur skönt som helst! Så igår när jag kom hem från skolan tog jag tåget till Robin. Vi åkte direkt och hyrde en film, därefter raka vägen hem till älskade Sundbyholm.
Robin lagade mat och därefter kröp vi ner i soffan och tittade på filmen. Därefter tittade jag på Greys, och som jag grina. Och efter Fråga Olle somna jag typ, med täcket ihoprullat som kudde. Stackars Robin, som får stå ut. Han fick gå och hämta ett eget täcke, ha ha!

Idag följde jag med Robin när han tatuerade sig, det blir skitsnyggt! Han tatuerar hela armen, snyggaste som finns! Så efter tre timmar åkte vi hem, lagade mat och kollade på tv resten av dagen.
Jag kom hem för dryga timmen sen och jag är trött som ett djur.

I morgon har jag nationella muntliga i Engelska, sen ska vi på "Mediafestival" på eftermiddagen. Skön dag!

Föresten så har jag dragit i mina töjningar nu, det gjorde ont. Mina örsnibbar är varma och röda, gulligt. Men det blir nog bra snart. Snyggt är det i alla fall.

Snart lov, snart P&L !!!!



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback