Music

2009-05-24 @ 22:06:18 Category: Everyday life Comments: 1
De flesta gånger jag sitter på internet har jag en speciell ordning över hur jag besöker alla dessa hemsidor. Först brukar facebook komma, därefter bilddagboken och sedan alla möjliga bloggar man bara måste läsa. Men sen, är jag rent ut sagt tvungen att gå in och kika på hemsidor för alla festivaler i sommar. Peace and love (som jag ska på), Metaltown, Hultsfred, Arvika, Storsjöyran, osv.

Jag får lika mycket ångest varje gång! Jag menar, kolla bara artisterna till Metaltown. Det är Slipknot, Marilyn Manson, Disturbed, Children of bodom, Trivium, Mustasch, Dead by april, Pain, All that remains, Bring me the horizon och många fler. Många stunder har jag god lust med att sälja min p&l-biljett och köpa en till Metaltown i stället. Men ack, då skulle jag missa Mötley fucking crüe... Det här är inte lätt. Varför är dom samtidigt? Skit! För många att välja på, för lite pengar. Varför vore man inte rik? Då skulle jag lätt åka runt på så många som möjligt. Till och med dom där riktigt stora i andra länder med äckligt grymma band.

Suck, jag är väl visst en drömmare.

Kommentarer
Postat av: Rasshunter

jag känner en tönt, hon heter sandra, sandra heter hon (8)

2009-05-25 @ 16:00:03

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback