Dark and blue

2009-05-11 @ 11:20:24 Category: Everyday life Comments: 0
Dagar som denna kan man bara älska. En lång sovmorgon, en stor och nyttig frukost blandat med ett bra humör. Nej, nu jävlar ska det pluggas. Börjar klockan 12:45 med Svenska i tre timmar, där efter ska jag plugga matte tills jag stupar. I morgon gäller det, nationella provet i matematik. Jag ska försöka att inte ha allt för mycket ångest den här gången, jag ska fan klara det här. Wish me luck fellows!

Ja, och sen var det ju det där med Emils födelsedag också. Vet i katten hur jag ska hinna vara med på hans födelsedagsfirande, men det löser sig. Grattis unge på 13 års dagen, välkommen till tonåren!

Kom nyss på att min cykel står kvar borta vid busshållsplatsen sen i fredags, aj aj aj. Det betyder att jag måste gå, otur. Men det regnar i alla fall inte, så jag ska inte klaga.

Ne, nu måste jag borsta tänderna och göra mig i ordning. Har inte orkat börja än och jag måste gå om 20 minuter.

Peace

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback