You gonna find something new

2009-03-30 @ 08:43:17 Category: Everyday life Comments: 0
Trötthet, hosta, förkylning, rinnande ögon och ett tomt grupprum, vad vore världen utan en Måndag. Höll på att försova mig i morse, hade verkligen ingen lust att gå upp så jag somnade nästan om, tills mamma kom och förstörde. Så nu sitter jag här, hostar ur mina lungor och spottar blod. Allt för härligt!

Lördagen blev riktigt lyckad den med, efter att jag fått liv i Robin så klart. Zara kom, och Frippe. Det blev i alla fall lite fest mot kvällen, födelsedagsfest i en lägenhet. Jag blev kanonfull, men lyckades klara mig undan bakfyllan på söndagen trots allt. Jag förstår inte, men det är helt underbart. Söndagen spenderades i sängen, till Robinson och annat kul. Vid fyra kom mamma för att hämta mig och Z. Väl hemma åt jag mat, somnade och vaknade inte förens klockan nio. Men det gick rätt bra och somna på kvällen ändå. Och tur var väl det.

Ser redan fram emot nästa helg, och sen är det ju lov också.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback