Found myself in you

2009-03-16 @ 22:25:40 Category: Everyday life Comments: 2
Tänderna är borstade, ansiktet är tvättat och sängen är bäddad. Jag riktigt längtar efter att få krypa ner under mitt duntäcke och lägga huvudet mot alla mina fluffiga kuddar. Jag har precis tittat på Austrailia, men dock har jag inte tittat klart. Orkar inte kolla på mer film, dessutom ska Robin snart ringa och prata mig till sömns. Föresten så har jag redan tittat på en film förut idag, när jag kom hem efter skolan. Den hette "The Lost" och var en riktig höjdarfilm! Spännande ända fram till slutet, precis som en film ska vara.

Nog om det. Jag vill veta mitt matteprov också. Har skickat två dryga mejl till Johan idag om att jag bara måste få reda på det. Tror ni han svarade? Nej. Suck, i morgon ska jag leta reda på honom och dra han i örat.

Nu ringer han, wiho.


Kommentarer
Postat av: nördström

finis

2009-03-16 @ 23:00:46
Postat av: ALic>eefefef

DIN SÖTIIIIII

2009-03-18 @ 08:26:19

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback