I will let you down

2009-03-10 @ 17:13:23 Category: Everyday life Comments: 0

Som väntat, så fick jag min migrän inatt. Eller var det i morse? Har ingen riktig tidsuppfattning men när jag vaknade runt halv tio hade det mesta gått över. Nu är det bara den här huvudvärken som kommer efter som jag försöker bli av med. Lyckas inte så bra, och då kanske ni tänker att det är dumt utav mig att jag sitter vid datorn, men faktiskt så spelar det ingen större roll. Ja, som ni då kanske förstod så var jag hemma från skolan idag. Men i morgon är det bara att pallra sig upp, förstå, då är det redan onsdag. Snart helg!

Just nu sitter jag och väntar på att mamma och Björn ska komma hem, dom är och hämtar sakerna jag beställt över internet (två par skor & en bikini). Får hoppas att dom sitter bra, annars är det bara att skicka tillbaka, vilket skulle vara rätt sorgligt.

Jag vill och träna idag, eftersom det inte blev någon igår. Men det är så fruktansvärt jobbigt och träna med just den här huvudvärken, eller ja, med huvudvärk överhuvudtaget. Mamma erbjöd mig att få laga mat om jag stannade hemma, låter inte särskilt lockande. Nog för att det är kul, men jag har verkligen ingen lust.

Jag mår dåligt när jag ser alla converse som kommer in i affärerna nu i vår, jag vill ha. Allihoppa, kan inte välja. Bäst att jag nöjer mig med dom jag har, tills vidare. Men jag ska, ha fler.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback