Let's begin

2009-03-17 @ 08:58:39 Category: Everyday life Comments: 3

Det spelar fan ingen roll om jag sover sju, åtta, nio eller tio timmar om natten, jag blir i alla fall lika trött dagen efter. Jag sitter här i skolan och gäspar om och om igen, mina ögon fylls med tårar och rinner ner som en flod för min kind. Inte okej!

Idag är det ingen vanlig dag, nej för idag är det faktiskt  Christians födelsedag! Japp, som sagt, idag fyller Christian 18 år, hipp hipp hurra! Grattis så fruktansvärt mycket, hoppas du får en superbra dag!

Jag vill ha helg, mhm det vill jag. Då ska jag parta loss, igen. Men, jag har bestämt att nästa helg ska bli lugn, helt utan alkohol. Bra va? Så den här helgen får jag festa tills jag längre inte orkar stå. Lisa fyller 18 år, spännande. Det här året kommer bli så äckligt kul.


Kommentarer
Postat av: Christian

WOHOOO!!! TAAACK SANDRA! :D

2009-03-17 @ 10:03:06
URL: http://lifeintenpixel.blogg.se/
Postat av: Frulleeeeeeeeeeeeee

Haha som om du kommer klara dig en helg utan alkohol!

Det ska bli kul att se om du då på fredagkvällen eller lördagkvällen sitter i fostersällning och skakar i ett hörn :D

2009-03-17 @ 13:25:28
Postat av: sandra

VARSEGOOOOD :D:D



meh, nu är du elak igen -.-

2009-03-17 @ 13:47:36
URL: http://ksandra.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback